Thursday, September 3, 2009

DATABASE


Seringkali kita meniaga ,bekerja kita tetap ada data/log setiap aktiviti kita..dlm pelajaran hari ni forex juga satu perniagaan maya..ini bermaksud kita perlu ada data perniagaan atau akaun kira kira harian..tanpa penyata kira kira bermain forex tak ubah bermain game..jadi disini saya belajar bila kita ada penyata kira kira untung/rugi kita akan merasa lebih disiplin dlm urusniaga.jadi kesedaran ini wujud dari kesilapan..maka itu kita sama sama belajar.saya yakin dlm mana mana kelas cikgu tak ajar sumer ni..sendiri mau ingat la ...jadi mulai hari ini kita belajar mencatiti penyata untung/rugi perniagaan forex..semoga kita dapat mengawal aktiviti perniagaan kita seharian..untuk hari ini saya meniaga dari jam 10pg-3pm alhamdulillah punyai keuntungan RM365.51..tahniah.anda mungkin tertanya tanya boleh withdraw ker?..tak per jangan risau..nanti saya withdraw saya akan tunjukkan secara live resultnya..see u..happy trading...

No comments:

Post a Comment